Followers

Google+ Followers

Thursday, October 27, 2011

giler kentang tengok budak ni

Aku memang terkedu la tengok budak ni.kecik kecik da pandai nyanyi lagu yang rancak dengan sebut yang sangat jelas.salute la sophia grace.terasa hinanya diri ni nak dibandingkan dengan budak kecik ni.depan orang ramai wat macam tu tanpa segan sigu.

Apapun enjoice this video.



Sunday, October 23, 2011

Is this the end of OUR story?

Petang semalam dia call dan aku cakap keputusan adalah MUKTAMAD.dia minta maaf coz tak dapat call malam kelmarin gara gara sibuk dengan beberapa hal penting yang berkaitan dengan keluarganya.berulang kali dia minta kepastian dan aku cakap YA.pesannya 'JAGA DIRI BAIK BAIK'.kiranya itu adalah antara pesannya yang terakhir.dari semalam hinggala ke masa ini dah berpuluh panggilan yang ku buat tapi yang ku dengari adalah 'Nombor yang anda dail tidak dapat dihubungi'.

Mungkinkah dia marah kepadaku?
Mungkinkah dia benci kepadaku?
Mungkinkah dia telah membuang ku jauh jauh?
pelbagai persoalan ligat bermain di minda.

Tuesday, October 18, 2011

Manusia Tak Berhati Perut



Ini la yang berlaku jika sikap sayang menyayangi, kasih mengasihi, cinta mencintai semakin luntur dalam diri manusia pada masa kini.ada pun berlaku kemalangan boleh pulak yang lain buat 'dek' macam korang tu buta.kan baik kalau Tuhan memang cipta kamu tak bermata.daripada ada mata tapi tak dugaan dengan sebaik mungkin.Kejadian ni berlaku di China.tak kira di mana pun ia berlaku saya mengharapkan agar warga Malaysia yang terkenal dengan budi bahasa yang baik tidak melakukan hal sedemikian.

Orang ke Binatang

Hello

BETONG: Hanya kerana teman lelaki tidak mahu menerima anak luar nikah dalam kandungannya, seorang pelajar berusia 16 tahun mengelar bayi perempuan baru dilahirkannya sehingga mati dan perut terburai di bilik asrama sekolahnya di sini, semalam.
Kejadian menggemparkan itu berlaku kira-kira jam 7.40 pagi dan pelajar tingkatan empat terbabit dikatakan melahirkan bayi cukup sifat sebelum dia mengelar bayinya yang masih hidup itu dengan pisau pemotong sayur sepanjang 15 sentimeter.

“Terdapat sekurang-kurangnya tujuh kesan kelaran pada belakang tubuh, leher, tangan, rusuk selain perut bayi itu sehingga menyebabkan isi perut terburai.


Malam ni perasaan aku a bit emo coz baca paper arini yang ntah apa apa.Apa perasaan korang pic ni.tak sanggup rasanya melihat bayi yang baru sahaja melihat dunia diperlakukan sedemikian.Oh mak nye...senang ke melahirkan sampai tergamak wat macam ni dekat bayi yang tak berdosa.time berzina tak hengat dunia, bila dah keluar ko g bunuh dia apa kehel.dia tak minta pun dilahirkan hasil dari hubungan haram engkau tu.BANGANG betul.



Sayu hati melihat anak kecil yang tak berdosa diperlakukan sedemikian rupa.