Followers

Friday, July 11, 2014

BUKA PUASA @ PROMENADE HOTEL

Dua hari lepas aku dan kawan kawan keja gi berbuka puasa di Cafe@7, Promenade Hotel Tawau. Macam biasa perancangan awal tapi tak rapi. Nak pergi hari rabu tapi tak booking seat hahaha macam hotel mak pak kitorang. Cari no fon hotel jumpa, terus kol minta book kan seat kami. Syukur ada lagi kosong. Tu pun dia kata kalau lebih dari 4 orang kami kena duduk separate.

Kul 6 lebih dah sampai. Perut dah berkeroncong ceittt aku tak puasa plak yang over. Buka puasa 6.26pm. Buffet dia not bad. Berbaloi dengan wang ringgit yang nak dibayar. Makan sampai terbelahak. Seusungguhnya Cafe@7 ni tak pernah mengecewakan kitorangdengan hidangan buffet ramadannya.










Semua kat atas ni aku yang makan. Hahhh sedapkan. Aku dah cakap memang berbaloi baloi dengan harganya. Ada rojak dan salad tapi aku tak ambik full dah oiii.



Ni kawan aku amik pastu suruh kami rasa tapi aku tak sempat rasa dah habis kawan aku lantak. Rasa dia macam tiramisu.

So orang Tawau yang masih tercari tempat nak berbuka aku memang syorkan sangat sangat gi di sini. Makanan tip top, servis tip top.

No comments: