Followers

Thursday, April 7, 2011

saya LULUS anda bagaimana

Dulu-dulu klu lulus dalam ujian atau peperiksaan mesti gembira n riak tunjuk kt abang n kakak.perangai yang tak patut dicontohi ye adik2 di luar sana.ingatkan zaman-zaman study je yang ada ujian/peperiksaan, rupanya alam pekerjaan pun ada.

Hujung november tahun 2010, aku menduduki kursus yang wajib tuk kakitangan gomen ni.klu tak join sah2 la aku ni nak kena tendang dari jabatan tersebut.dulu kursus ni dibuat dalam 2weeks tapi start tahun lepas kursus ni dipendekkan kepada 3hari.3hari je tau seronokkan kan.klu 2 minggu tu memang lama.tapi 3hari pun kursus tetap kursus dan silibusnya tetap sama macam 2minggu punya silibus.cuba ko pikirkan beza antara 14hari dengan 3hari.....sangat jauh perbezaan itu.tak boleh mengeluh ye cik LIN.dlm tempoh sebulan dari taklimat kena study segala benda2 yang pelik mcm alien.

Sepanjang kursus memang berdoa , study dan tawakal agar LULUS.penyiksaan selama 3hari akhirnya berbaloi.hari ni tetiba tapak tangan gatal dan jari jemari galok mcm nak kena tukul menaip website yang berkenaan tuk memeriksa keputusan dan akhirnya...

TAHNIAH!!!

Rasa macam nak menjerit, melalak sampai anak tekak terjulur keluar, berguling2 d padang pasir, berenang ke tepian pantai (x reti berenang so x blh sampai ke tengah).mengadanya aku bru lulus yang tu klu naik pangkat mungkin terus masuk waiting list nak ke angkasa lepas *kegedikan yang teramat*.nampak gayanya kena belanja diri sendiri.nak belanja apa ek?

Arini bru terima tapered pants yang d order dr Mdmlily.saya sangat suka seluar itu.chanteq :)

mode:sangat happy.THANKS GOD

No comments: