Followers

Sunday, April 10, 2011

me not desperado

Saya tau usia saya semakin meningkat dan bukan lagi seperti kanak kanak ribena yang boleh terkinja kinja di luar sana tp mak tolongla jangan diajukan kepada saya soklan maut itu.saya BELUM ada calon yang sesuai tuk di bawa berjumpa dengan mak n bapak.tolong sangat2.

Alkisahnya bermula apabila tetiba je mak saya bertanya dengan sapa saya keluar ari sabtu yg lepas.sebenarnya malam itu saya kluar bersama kengkawan tuk g makan steambot.memandangkan saya tidak membawa LELO dan meminta mengambil di suatu tempat yang dijanjikan.mak ingat saya nge'date' dengan seorang PRIA.Oooo...mak da salah tanggapan sampaikan kakak turut gelakkan aku.pandai ko gelakkan aku ek.Xpe arini ari aku, time ari ko nanti aku gelak puas2.biar sampaii kluar angin satu badan.padan muka aku.adusss....x terdaya rasanya nak bernafas.peparu dah penuh dengan asap kenderaan dan rokok.

p/s:Tolong jangan gelak baca catatan ini.

mode:NO heart feeling

2 comments:

Nik said...

opss..tu mmg soalan maut kan bg yg belum kawen.jodoh dtg dari Allah.doa moga dipercepatkan jodohnya :))

leen said...

sangat2 maut soklan 2 nik.tp apakan daya x mampu nk marah kt org yg tanya soklan 2 kt sy.redha je la.