Followers

Friday, July 22, 2011

new born baby >>>> ETHAN MILLER


Hello

Yahoo hati sangat gembira bangun pagi still boleh bernafas di muka bumi yang terchenta ni mengadanya bunyi thanks GOD.nak bagitahu semua orang yang semalam aku dapat lagi seorang anak buah.bukan anak kakak aku tapi anak cuzen.

Sebenarnya cuzen ni da tinggal kat rumah aku since isnin lepas.saje je coz dia bosan duk kat rumah.tengah malam kemarin dia da sakit sakit perut tak boleh nak tido.rupa rupanya da kontraksi.due date cuzen ni 14hb aritu dah tp baby still nak duk lama lama kat dalam perut mama.x puas lagi kot nak bergelap gelita.tak suka dengan cahaya cahaya keglamouran di luar sana.

Bila dah tak tahan asyik keluar masuk tamda dekat 50 kali akhirnya cuzen aku menyerah kalah g juga la ke klinik kesihatan ibu n anak tuk wat check up coz semalam ada appoinment.bila da periksa habis dia di suruh refer ke hospital.terus balik rumah aku amik beg pakaian then pecut g hospital.

Sehinggalah semalam dalam kul 9-10pm dia selamat deliver baby boy seberat 3.9kg...fulamak punya la berat baby ni.baru first baby da berat cenggini.takut la plak.oleh kerana baby ni besar terpaksa la kena vacuum dan akibatnya kepala dia ada sedikit bengkak a.k.a benjolan.ciannya anak buah aunty.takpa takpa pasni aunty bebeh panggilan alfin kepada aku tolong tekan tekan supaya biar jadi encem.

Ethan Miller Maipin

Pagi ni cuzen update kate baby tak minum susu lagi.pastu hanya gunakan pampers je coz baju baju yang dibelikan tak muat.makin bertambah kesian aku kat anak buah ni.cuzen cakap baby da termakan najis sendiri.OMG.....harap harap baby tak apa apa k.cepat discharged dari hospital tu aunty bebeh mo gomo gomo pipi baby yang bam bam.

p/s aku yang bagi nama ni coz mama dia yang suruh cari.

1 comment:

ieda =.= said...

comey la baby ni ^_^