Followers

Google+ Followers

Thursday, July 14, 2011

Berita Gembira Buat Semua Orang

Hello..

Perasaan sangat gembira hari ini.teruja yang teramat bila mendengar perkhabaran dari jauh.chupp...chupp...bukan orang nak datang merisik saya tau.tapi kabar ni memang yang ditunggu wat aku dan 3 sahabat ku ni.nak tau apa dia...chill k.

Sebenarnya 3 sahabat ku telah disambungkan kontrak tuk berkhidmat sebagai Guru Sandaran Tidak Terlatih (GSTT) di 3 daerah yang berlain.SYUKUR sangat sangat sangat.yela bukan apa dah lebih setengah tahun mereka tak bekerja.sampaikan sorang tu siap bawa diri ke kota kinabalu tuk mencari keja.nasib baek juga jumpa keje.keje apa?mestilah keja yang HALAL babe.

ni KPN.ditugaskan d SMK St. Martin, Tambunan

ni la kawan ku yang telah membawa diri ke Kota Kinabalu tuk mencari rezeki.telah berjauhan dengan daku selama lebih kurang 3bulan.lama da tak jumpa ko babe.really miss u so much.

ni P.I.ditugaskan tuk berkhidmat di SMK Kalabakan, Tawau.

Fuh jauh juga ko kena hantar erk.apapun ko mesti akan lalu tempat keja aku setiap hari.pasti ko akan teringatkan daku.blueksss...

ni MP.ditugaskan tuk berkhidamat di Sandakan.nama sekolah tak tau lagi.

kak every weekend balik tawau boleh tak?rindulah nak sosial di malam hari.opss...sosial..please la.bukan apa kitorang biasa lepak di kedeai makan pada malam hari.coz siang hari masas tuk bkerja sahaja.memang sangat berkomited pada kerja.chewah....

So buat 2 sahabatku yang terchenta, 7bulan da korang tak jumpa pelajar satu je pesanan dari aku.
JUMPA PELAJAR JANGAN CEPAT MENGENCANG K.
chill & cool je.yang penting SENYUM tak perlu kata apa apa.

Aku akan tunggu satu masa kita berjumpa dan duduk menghadap meja bulat, tak pun empat segi dan dengar cite korang di tempat baru.mesti pengalaman yang berbeza.

No comments: