Followers

Sunday, October 27, 2013

B-day

Hello

13oct- fave no.hehehe

Wah...finally i'm entered to 3series. Macam tak percaya....masih terasa diri ni masih muda remaja...puiii. Sudah la setiap hari marah pelajar ada hati kata muda remaja. Zaman ko dah berlalu la Leen. Takda istilah nak celebrate birthday sebab aku pun tak ingat bila last aku sambut birthday. Yela bukan jenis suka makan kek dan aku ni macam tak biasa la potong kek depan khalayak ramai pastu orang lain siap nyanyi lagu besday *akutakbiasa*

So kemarin aku keluar dengan Kak Enie dan Mas lepak kat Chocolate Heaven. Pada asalnya janji nak jumpa jam 1pm pastu delay ke jam 2pm n lastly ke jam 3pm. Nasib baik jadi juga kalau tak alamatnya ada yang meletus. Masing masing datang sendiri. Aku sampai jak Mas terus ketuk pintu kereta dan masuk. Borak macam tak apa yang berlaku. Siap ajak aku g KK 2 minggu lagi sebab dia dan kak Enie ada penilaian. Aku tak dapat join sebabnya sepanjang bulan ni sampai bulan depan hari SABTU kami kena turun bekerja. Macam sabtu lepas ada LDP yang akan datang ni mesyuarat....okeh tak mo mengeluh.

Tak lama tu kak Enie datang bersama drivernya kak Ani. Parking elok sebelah lelo pastu kak Ani turunkan cermin keta...

Happy birthday Leen
Thank u kakkkkk *senyumsampaitelinga*
Pelik juga apsal kak Ani boleh tau birthday aku ni.

Mas: Ala kak Ani bah rosak plan
Aku: muka blur sambil keluar dari kereta

Aku buat dek jak jalan straight masuk dalam CH. Rupanya kak Ani pun join sekali biar sakit kaki. Punggung dah letak atas bangku baru la kak Enie dan Mas ucap birthday kat aku. Mas still tak puas hati sebab kak Ani dah wish dulu. Aku wat andaikan based on riak mukanya. Kak Enie boleh lupa yang hari tu birthday aku sekali bila dia terpandang lelo terus tanya kak Ani

hari ni berapa hari bulan 
13hari bulan

Jadi kepelikkan aku napa kak Ani boleh tau birthday aku terungkai akhirnya.
















No comments: