Followers

Google+ Followers

Wednesday, December 14, 2011

SCHOOL HOLIDAY





Cuti sekolah hujung tahun kali ni pastinya aku ada agenda yang tersendiri.seperti biasa bila tiba cuti hati pasti bergelodak dan tapak kaki gatal nak berjalan.haish memang tak boleh duk diam.ke masa mak mengandung aku mak pun suka berjalan ni.konpius aku jadinya.

Korang agak agak kali ni aku gi mana ek???ce teka ce teka.tapi takde hadiah la.sori...

Dari picca kat atas pun korang da boleh agak aku gi mana kan.


Published with Blogger-droid v2.0.1

No comments: