Followers

Saturday, May 21, 2011

Anda Memang Bijak....SYABAS

Mesti sekarang ni ramai pelajar yang tengah demam kan, betul tak?tak kira lah demam panas ke, demam peperiksaan ke atau demam apa2 lagi.u name it.yang saya nak crita ni mesti awk suma tau kan.ya sekarang ni adik2 sekolah tengah bertarung dengan komunis-komunis yang menjajah kepala hotak mereka.it's examination week y'all.

Lepas periksa cuti sekolah dua minggu.tentu seronok kan nak g bercuti-cutian dengan keluarga terchenta.tapi cuti kali ni x best bagi saya.nak tau napa???sebabnya saya x g travel memana...ooo...sungguh syahdu.apa nak jadi kat aku ni cuti lama2 macam ni tak kan nak duk terperuk dekat rumah je....aishhhh x blh jadi ni.but that's the FACT guys.2 minggu aku akan berhibernasi di rumah especially inside my own world (my room) menatap laptop 25/8.wah sangat terrible ni.

Apa aku merapu ni...ok balik ke crita asal.semalam aku menjaga di satu kelas form 1.kelas kedua dari belakang, kertas sains 1.masa yang diperuntukkan selama 1 jam=40Qs.tambah tolak darab bahagi 1Q=1.5min.memang x cukup rasanya masa yang di bagi tu.kena plak soalan ni memerlukan seseorang memerah otak tuk mengingat segala nota2 yang telah dibaca.tu pun klu ada bacalah la.tapi yang terjadi adalah sebaliknya.dalam tempoh masa 30minit suma 3/4 daripada pelajar dalam kelas tu da siap jawab kesemua soklan.saya sungguh terharu dengan pelajar yang sangat dedikasi dan jujur dalam menjawab soklan exam ni.sangat teruja dengan mereka.aku pun suruh la mereka suma tidur, nak bagi keluar kelas takut plak ganggu yang lain maka mereka pun terus letak kepala atas meja n lena. .Zzzzzzz.....dalam hati memohon agar jawapan mereka adalah BETUL.

p/s:nak cadangkan kat Datin Rosmah kot2 pelajar ni blh jadi calon PERMATA

No comments: