Followers

Google+ Followers

Friday, May 27, 2011

sambutan hari guru 2011

Set jam kononnye nak bangkit pukul 5am tup..tup...terbabas 10min terus capai tuala dan main main air dalam bilik air.wah sejuknye...seronok...suke suke.bersemangat nak pakai baju batik yang tak seberapa nak nampak corak batiknya.harga jangan tanya la rm40.fuh..rasanya cantik lagi beli kain kat kedai emadira tu.

Sarapan makan nasi goreng.mak yang sediakan.nak harap haku sah sah tak jadi nasi goreng.terima kasih mak.siap siap terus memecut ke tempat keja.dalam fikran terbayang tahun ni agaknya camana la sambutan hari guru kitorang.bukan apa tahun lepas ada persembahan dari beberapa orang guru.tengah asyik dorang menyanyi tetibe je hujan pun turun membasahi bumi.rasanya vocal guru guru tersebut malatop kot.jahatnya haku.klu haku yang nyanyi rasa-rasa apa plak yang akan terjadi.

Saat yang dinanti pun tibe.sambutan kali ni amat amat amat sederhana.kira ok la lagipun da expired 2minggu kan.pihak atasan menyampaikan perutusan hari guru 2011.haku tak amik port sangat pun.memang begitu la haku ni.pekerja yang tak berdedikasi kan.dalam dengar ucapan tu pelajar pra U bawah mengedarkan segala jenis hadiah.antaranya

sumbangan kelab staf


sumbangan pibg



mangkuk giacomo

Apapun haku amat hargai hadiah yang diberikan ni.terima kasih pada para sponsor tuk hari guru kali ini.



No comments: