Followers

Google+ Followers

Saturday, May 21, 2011

Nur Kasih The Movie

Taip je tajuk hati da sebak...mau tak sebak.air mata da nak jatuh da ni.da nak masuk hari ke-3 tayangan Nur Kasih The Movie di pawagam tapi aku blh wat dunno.sebenarnya bukan wat xtau tapi pawagam kat tempat aku ni x tayang citer ni.aduh sangat2 FRUST.oh please la STAR CINEPLEX tolong la tayangkan filem NKTM ni.

Kelmarin kecoh seketika dalam ofis pasal crite ni.dengar kabar katanya ending dia Adam meninggal btl ke?sapa2 yang ada gi tengok, sudi2 kan la hapdet kat aku ni hah.terasa macam duk dekat planet hulu padahal bandar tu cuma tak sampai 10min dari rumah haku.



selagi tak tengok citer ni takkan lena tido malam haku *mengada-ngada*

No comments: