Followers

Google+ Followers

Friday, September 9, 2011

Reload top up dan simpack baru kena cukai 6%

Hello

Selamat pagi semua.fuh semalam kecoh kejap kat wall fb disebabkan oleh sms yang diterima dari semua pengendali talian mudah alih.aku cuma dapat sms dari HOTLINK jew.sms berbunyi ' pelanggan dihargai, mulai 15 sept, pembelian tambah nilai prabayar dan pek permulaan akan dikenakan cukai perkhidmatan sebanyak 6%'.oh no...WTH!!!apa ni tak kan semua pun nak ada cukai.tak faham betul la.

ni lah harga baru bermula 15sept

Sudahla sekarang ni pun aku memang jarang top up kredit, bila ada cukai yang banyak ni makin malas dan liat la aku nak mereloadkan.agak agak lepas ni cukai ni akan dinaikkan lagi tak?more info read HERE

No comments: