Followers

Wednesday, June 29, 2011

sukaria di musim cuti sekolah

it's been a while since i've updated my blog.semalam sy wat tribute tuk my dear cuzen yang passed away aritu.arini nak citer pa plak ek???no idea.....sebenarnya since balik dari lahad datu aritu terus xda mood nak blogging.xtau napa.tapi maybe 1 of the factor is school hols da habes and it's time to go to work.arghhh....

School hols aritu aku memang catat sejarah la sepanjang aku bekerja yang mana aku tak gi memana pun.memang sukar nak percaya tapi tu la realitinya.tapi seronok juga coz dapat duk rumah dan menghadap laptop ni 25/8.pergh

Nak dijadikan cerita duk rumah selama 2weeks ni keje yang aku bawa balik pun haram aku sentuh.nila bad habit aku yang sukar dikikis dari dulu sampai sekarang.suka wat keja last minute.klu esok nak kene check or submit malam sebelum tu aku akan pulun sampai kepala ke bawah kaki ke atas.sanggup tak tido semalaman.tak ubah macam masa aku duk kat U dulu.esok exam hari ni aku akan duk menghadap buku sampai la nak ke dewan peperiksaan.mengalahkan budak yang dapat 4.0 *aku dapat bwh 4.0 jew.cedey kan..

Korang2 suma especially students jangan la tiru aksi ini kerana ianya hanya akan merugikan diri sendiri.kekadang rasa seronok juga coz aku akan lebihkan tumpuan bila wat sesuatu.klu ada banyak masa aku akan wat keje sambil lewa.pelik tak pelik kan.

No comments: