Followers

Thursday, June 30, 2011

say no to SECRETARY

holla!!!

hye readers...arini nak citer bagaimana keaddan diri ini sewaktu d tempat kerja.xpernah lagi se'hectic' ni sepanjang tempoh aku bekerja lebih dari 2 tahun.tuhan je la yang tau bagaimana perasaan n kecelaruan ku.

Nak dijadikan crita sebenarnya aku telah dilantik menjadi SU tuk perkhemahan yang akan menjelang tiba 2 minggu dari sekarang.lantikan dari bulan MAC lagi.dah lama kan.tapi biasa la diri ni memang x sedar diri langsung.suka bebeno wat kerja last minute.2 hari lepas SU Kokum tanya bila nak wat second meeting tuk camping tu tapi aku jawab tak tau.then kemaren jumpa penyelaras dia plak jawab tak tau nak wat meeting bila.sabo je la....tetiba arini penyelaras datang jumpa and minta wat surat jemputan tuk meeting ari selasa depan (5july) OMG!!!minit mesyuarat yang lepas tak wat satu haram lagi.padan muka aku...dussssss....

So sepanjang arini sibuk la bertanya beberapa orang bagaimana nak wat surat jemputan tu dan minit mesyuarat.hampeh betul la aku ni.da besau panjang pun tak reti reti nak wat minit mesyuarat.nasibla...syukur ada sorang kerani yang sanggup tolong aku wat surat jemputan tu.settle satu masalah.sekarang ni tengah memikirkan bagaimana nak mulakan ayat dalam minit mesyuarat.masa first meeting aritu tak concentrate pun time meeting.nyah kau LEEN...

Disebabkan hal ini la aku merasakan cepatnya masa berlalu arini.tidak seperti hari hari yang lain.terkejar kejar ke sana sini.pa nak jadi.apapun malam ni lepas post entry ni aku mesti wat minit tu.mesti buktikan kat orang lain yang i can do it too.pirahhh...cayok cayok......good luck to me.

p/s harap harap dapat la aku siapkan minit tersebut malam ni.

No comments: